slider overlay
Optimizacija prodajnog mjesta

Kako stvoriti prekrasna prodajna mjesta koja stvarno prodaju?

Kao i vizualni identitet branda, mjesto na kojem se brand prezentira također mora biti jedinstveno i kvalitetno, te mora u potpunost održavati vrijednosti branda.    

Vizualni identitet Vašeg branda mora se osjetiti, mora biti pažljivo utkan u svaki detalj Vašeg prodajnog mjesta.

 

U moru konkurencije, u moru drugih trgovina treba biti poseban. Treba znati privući pogled kupca, potaknuti ga da uđe u Vaš prodajni prostor, da se u njemu osjeća ugodno i naravno, da se njegov dolazak pretvori u kupnju.
Oko ovog problema se u današnje vrijeme razvila cijela nauka, a mi kao struka Vam možemo pomoći da tu nauku primijenite na svoje prodajno mjesto.
Dobrim projektiranjem prostora, pravilnim rasporedom i naglašavanjem akcija i atrakcija, pravilnom rasvjetom te ostalim sredstvima možemo poboljšati prezentaciju unutar prodajnog mjesta i samim time kupcu olakšati kupovinu.

Jako je bitan i primamljiv izlog, koji je zapravo prvo što kupac vidi. Pravilne poruke, boje i raspored zaokupiti će njegovu  pozornosti i potaknuti ga da uđe u prodajno mjesto.
 

Zajedničkim snagama možemo stvoriti prodajno mjesto koje će u potpunosti predstavljati Vaš brand, koje će privlačiti poglede i činiti da se Vaši kupci osjećaju ugodno u Vašem prostoru, te da se njihovi posjeti pretvore u uspješne kupovine i učestale povratke.

 

ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA

Naš posao mora početi sa pitanjem "Tko je Vaš prosječni kupac?". Vi vjerojatno već znate odgovor na to pitanje i možete nam ga u detalje opisati, pa ćemo s ovim dijelom posla biti brzo gotovi.
Ali ukoliko želite još više saznati o tome ili imate neke nedoumice, možemo anketirati, analizirati, rudariti podatke, procjenjivati konkurenciju, raditi izvještaje kako bi sve u vezi klijenata bilo jasno i kako bi se mogli baciti na slijedeći korak: projektiranje prodajnog mjesta sukladno navikama Vašeg prosječnog kupca.


PROJEKTIRANJE PRODAJNOG MJESTA

Tim za projektiranje prodajnog mjesta čine marketinški stručnjaci, te naravno ovlašteni arhitekti i dizajneri interijera. Tu smo da Vaš prostor učinimo marketinški i prodajno adekvatnim, ali i posebnim, prekrasnim, te da svaki milimetar prostora bude iskorišten.


UREĐENJE INTERIJERA, DETALJI

Za Vaš prostor ćemo se pobrinuti do najsitnijih detalja. Boje zidova, izgled podova, sitni inventar, mirisi, detalji, isticanje akcija i atrakcija, sve će biti razrađeno.  


NAGLAŠAVANJE AKCIJA I ATRAKCIJA

Potencijalne kupce najviše privlači nešto neobično ili dobro istaknuta akcija. Zato je naš posao optimizirati prodajno mjesto da kupac sve poruke koje treba dobiti dobije na pravi način. Pomoći ćemo Vam odrediti prostore za akcije i atrakcije, dizajnirati pločice i ostale elemente  koji će dobro istaknuti Vašu ponudu.


IZLOZI

Kako smo već napomenuli, izlozi predstavljaju prvi kontakt između Vašeg prodajnog mjesta i potencijalnog klijenta. Potrebno ga je osmisliti tako da privlači poglede, potiče na ulazak i vjerno prati vizualni identitet i filozofiju Vašeg branda.


KNJIGA IDENTITETA TRGOVINA

Ova knjiga je magično oružje ako imate više trgovina. U njoj će biti zapisani svi detalji uređenja kako bi se mogli prenijeti na sve trgovine. Ovo je važno zbog konzistentnosti (u bilo koju trgovinu da kupac uđe, znati će da je Vaša), poštivanja vizualnog identiteta, te naravno smanjenja troškova.


ODJEVANJE ZAPOSLENIKA

Vaši zaposlenici trebaju pratiti identitet Vaše trgovine i Vašeg branda. U suradnji sa poznatom hrvatskom dizajnericom osmišljavamo odjeću za Vaše zaposlenike kojom će se u potpunosti uklapati u Vašu trgovinu.